Monday, July 4, 2022

Ганна Сілівончик. «Великі секрети»

 

Ганна Сілівончик "Великі секрети"

Книгу видано в рамках проекту «Естетичне виховання. Дитяча картинна галерея»

Ганна Сілівончик так описує свій творчій процес: "На думку мені завжди спадає маса різних думок, міркувань та ідей. Іноді всім цим фантазіям у голові стає тісно і вони просяться на волю. Тоді я беру великий черпак і черпаю ним натхнення зі спеціального джерела і розливаю його у дві склянки. Перша – для себе, а друга для Музи, яка завжди відвідує мене в такі моменти.

Натхнення, якщо хто не куштував, на смак на компот схоже, тільки кольору синього, а пахне конвалією. Але головне тут про закуску не забути. Імбирні пряники підійдуть найкраще. Муза їх обожнює. Потім я малюю, а Муза сидить і дивиться, пригощається і захоплюється.

Так мій внутрішній світ вихлюпується з мене на полотно і народжуються усілякі твори мистецтва."

Ганна Сілівончик "Ангели"
                                                                               
Ганна Сілівончик "Великий секрет"

Ганна Сілівончик "Гарна казка"

Ганна Сілівончик "Дивна казка"

Ганна Сілівончик "До речі, про пташок..."

Ганна Сілівончик "З життя фей"

Ганна Сілівончик "Мій кінь"

Ганна Сілівончик "Погана казка"

Ганна Сілівончик "Про Люду і людожера"

Ганна Сілівончик  "Як навчуся я співати..."


Ганна Сілівончик

3 comments:

  1. Мне очень понравились иллюстрации! Такие необычные)

    ReplyDelete
  2. Мне тоже так нравятся. Особенно мальчишка под одеялом)

    ReplyDelete
  3. Среди всех иллюстраций эти самые прикольные

    ReplyDelete