Tuesday, July 12, 2022

Світлана Рудікова. «Незвичайні історії про звичайних хлопчиків та дівчат»


Світлана Рудікова «Незвичайні історії про звичайних хлопчиків та дівчат»

Книгу видано в рамках проекту «Естетичне виховання. Дитяча картинна галерея» 

"Привіт! Мене звати Світлана. Я – художниця, яка намалювала малюнки в цій книжці. А ще я написала до них казки.

Колись дуже давно я приїхала до великого міста Москва і вступила в інститут, де мене навчили малювати. Потім я навчалась в інших цікавих інститутах, працювала, знайомилась з різними людьми, подорожувала з друзями, багато каталася на конях, велосипедах, ковзанах, відпочивала в наметах на берегах стрімких річок, пірнала в глибокі теплі моря і навіть розводила акваріумних рибок!

А зараз я живу ще краще, тому що у мене ростуть двоє симпатичних діток, яким я дуже люблю малювати смішних звіряток і придумувати про них чарівні історії. Сподіваюсь, і тобі вони сподобаються!

Ще в мене є бабуся. У нашій родині вона наймудріша і найгарніша. Вона знає багато пісень та цікавих історій. І я, і мої дітки, і вся наша родина дуже любимо її, тому всі ці казки я присвячую їй. Адже все найкраще і добре потрібно віддавати коханим людям."

                                                                                                Світлана Рудікова

Світлана Рудікова "Гірлянда"

Світлана Рудікова "Гірлянда"

Світлана Рудікова "Кавун"

Світлана Рудікова "Котяча пісенька"

Світлана Рудікова "Кінь"

Світлана Рудікова "Марійка захворіла"

Світлана Рудікова "Русалонька"

Світлана Рудікова  "Скоро зима"

Світлана Рудікова  "Слон"

Світлана Рудікова  "Сонечко"


Світлана Рудікова

3 comments: