Friday, July 15, 2022

Олена Лебедєва. "Муркотливі малюнки"


Олена Лебедєва  "Муркотливі малюнки"

"Коли я була маленькою, дуже любила читати, малювати і гратися зі своєю кішкою.

Я закінчила дитячу художню школу, пізніше – художній технікум та інститут.

У мене дуже багато знайомих котів і кішок.

Я, як і раніше, люблю їх малювати. Нещодавно я подумала про те, що непогано було б познайомити всіх намальованих мною котів і кішок один з одним. І поселити їх в одному котячому місті!"

Олена Лебедєва

Олена Лебедєва  "Білий сніг"

Олена Лебедєва  "Вечеря"

Олена Лебедєва  "Галявина"

Олена Лебедєва  "Киця рибки наловила"

Олена Лебедєва  "Кульбабки"

Олена Лебедєва  "Кіт та осінь"

Олена Лебедєва  "Може, риба, може, пташка"

Олена Лебедєва  "Розмова"

Олена Лебедєва  "Сім'я"

Олена Лебедєва  "Темної ночі"


Олена Лебедєва

5 comments:

  1. Replies
    1. Thank you. That was our favourite book in this series

      Delete
  2. Какая прелесть!

    ReplyDelete
  3. Это наша с малыми любимая книга из этой серии. Мне стихи здесь особенно нравятся!

    ReplyDelete